کامپیوتر , تکنولوژی , فناوری

کاملترین و بروزترین سایت در زمینه کامپیوتر و فناوری

کامپیوتر , تکنولوژی , فناوری

کاملترین و بروزترین سایت در زمینه کامپیوتر و فناوری

روش های نگهداری از لپ تاپ در سفر

ماهیت لپ تاپ ها سهولت حمل و استفاده در مکان های مختلف به عنوان سیستم کامپیوتر همراه می باشد. حال همانطور که به همراه داشتن لپ تاپ ها مزایای زیادی دارد ، می تواند خطراتی نیز با خود به همراه داشته باشد . توجه به برخی نکات مهم می تواند خطر را از شما و لپ تاپتان دور کند و باعث کاهش نگرانی های شما شود . پس با ما همراه باشید تا به این موارد اشاره کنیم ؛



1- استفاده از کیف های ضربه گیر

حتماً جهت حمل لپ تاپ خود بخصوص برای سفرهای طولانی تر ، از کیف های مرغوب و دارای ضربه گیر استفاده کنید تا به لپ تاپ شما آسیبی وارد نشود .


2- اطمینان از خاموش بودن لپ تاپ

توجه داشته باشید که لپ تاپ شما حتماً در حالت خاموش باشد و سپس آن را در کوله پشتی و یا کیف مخصوص قرار دهید . این مورد بسیار مهم می باشد زیرا لپ تاپ در حالت sleep نیازمند تهویه می باشد و قرارگرفتن در محیط بسته کیف و کوله پشتی می تواند باعث آسیب های جدی به آن شود .


3- در مکان های عمومی هشیارتر باشید

توجه داشته باشید که مکان های عمومی فضای مناسب جهت سرقت می باشند . پس همواره حواستان به لپ تاپ خود باشد و تا حد امکان از لپ تاپ خود در این مکان های شلوغ استفاده نکنید .


4- پشتیبان گیری

همواره سعی کنید از لپ تاپ خود و اطلاعاتتان پشتیبان گیری کنید تا درصورت بروز هرگونه مشکلی از قبیل سرقت ، خرابی و ... اطلاعاتتان از دست نرود .


5- همراه داشتن اطلاعات کامل لپ تاپ

همیشه و در تمامی سفرهایتان ، اطلاعات لپ تاپ خود را به همراه داشته باشید تا درصورت بروز هرگونه حادثه ای از آن استفاده کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.